dag 2 londern reis van Marjolien en Tom - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van tom en marjolien - WaarBenJij.nu dag 2 londern reis van Marjolien en Tom - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van tom en marjolien - WaarBenJij.nu

dag 2 londern reis van Marjolien en Tom

Door: Tom Heywegen

Blijf op de hoogte en volg tom en marjolien

22 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

21-09-2014 Verslag Londen reis Marjolien Boer en Tom Heywegen.

Vandaag was een dag om bij te komen. Na een lichte deceptie bij het aanzien van de karige ontbijtkeuze, Besefte Marjolien dat ze niets van het buffet. (was zo klein dat buf volstaan had) kon nemen. Tom daarentegen had zich al weken voorbereid op bacon and eggs. Dat bestelde ik dus en kreeg netjes een bordje met bacon and a sausage. Huh…die eieren zien er gek uit. Maar goed die lusten we ook. Later maar samen naar de supermarkt gegaan om een ontbijtje voor Marjolien te scoren. Na wat rust besloot ik om een bezoekje te brengen aan het baptistenkerkje tegenover ons hotel gebracht.

Vroeg in de middag maar eens een stukje gaan wandelen om de buurt te verkennen en inderdaad kwamen we erachter dat het hotel maar 10 min van de underground af lag. Ja die underground, waar we gisteren ruim een half uur over gelopen hebben. Om de maagjes ook tevreden te houden lekker een broodje gegeten bij subway.

Tijdens onze tocht kwamen we een paar mensen tegen die ons aanspraken met de vraag of we mee wilden doen om de wijk op te fleuren. Er was een project waar je met vingerverf op een wit doek mocht tekenen. Natuurlijk willen wij wel helpen om dingen op te fleuren. Daaraan vast zat een opdracht. In een schaal zaten kaartje met daarop een vraag en door elk van zo’n kaartje was een touw gehaald. Met een totale vreemde mocht ik een touwtje pakken en de daarbij behorende vraag aan elkaar stellen en daarop antwoorden. Het kaartje wat er bij ons uitkwam was what is the wildest thing you ever did? Omdat ik bang was voor eventuele arrestaties of andere represailles heb ik niet het ergste opgenoemd, maar het verhaal wat ik wel bracht maakte ook wel indruk had ik het vermoeden. Ge bent ne Hellemonder of nie, wannie? Al met al een fijne ontspannen middag gehad en tegen diner tijd naar een all you can eat Chinese buffet geweest. Met onze buiken, jaszakken en tassen vol zijn we weer gegaan. (jas en tassen is trouwens niet waar)

Verder hebben we de avond heel rustig gehouden en is het een echte rust en ‘bijkomdag’ geweest, wat we na de reis van gisteren dus wel nodig hadden. Vroeg te bed, want morgen beginnen we aan ons avontuur bij de recovery college van st. Mungo’s.

Tom